Blog Archives

The One That Got Away

Snapshot_001

Dress :

[Iren] Summer Dress-Roses : In-world

Free gift!

Boots :

Blackburns Wrinkled Black Mesh Knee Boots with Zipper : Marketplace

Cost : 49L

Hair :

TRUTH Iris – black & whites : Marketplace

Cost : 250L

Accessory in Mouth :

Somethin’ In Your Mouth- heehaw : Marketplace

Cost : 65L

Hat :

Riders Straw Cowboy Hat Complimentary : Marketplace

Free!

———————————————————

Song of the day : 

———————————————————

Got my country swag going on. Preparing myself for my trip down south to visit some hillbillies. 😀

So I told myself that I’d do free outfits for the whole month…but I couldn’t help myself. It was one of my best friends birthday yesterday and we had to get our country swag on.

Snapshot_003

See! So adorable. KIKI, I HOPE YOU HAD A GREAT BIRTHDAY ❤

Anyways,

Hope everyone had a great Christmas! And New Years is coming up! I love this time of year.

And with New Years coming, that means the anniversary of when I started to blog is coming up. [laV]ish[char]ms was created right after the new year and then I moved to [LAV]ISHCORNER and I can’t tell you how much fun I’ve been having.

Untitled

To all the viewers from all around the world…THANK YOU! This has been an unforgettable ride.

Weeeeeeeeeeeeeeeee!

Much love and presents,

Valory

Kiss Kys!

Pants :

.Swag Nation. Mesh Athletic ::BitchPack:: : Marketplace

Cos t: 35L

Fatpack with sweatpants…wee! All mesh.

Top :

.:: DELISH ::. Swimsuits V28 – Camo – 11 *Almost FREE* : Marketplace

Cost : 1L

Shoes : 

Blackburns Mesh High Tops Black Unisex : Marketplace

Cost : 29L

Hair :

Leah Fatpack : In-world

Cost : Freee

The 30th is the last day to go pick up your free fatpacks! Go now!

Tattoos :

.:{KyS}:. Butterfly ~ Upper Back Tattoo 

Cost : 50L

.:{KyS}:. No Touchy ~ Chest Tattoo

Cost : 50L

.:{KyS}:. Lil’ Hipsters ~ Hip Tattoos ~ Star

Fatpack cost : 150L

Gacha machine : 25L 

In-world or Marketplace

I’m so excited to say that now .:{KyS ThiS}:. Tattoos is now an official sponsor of the [LAV]ISHCORNER blog! Now I don’t have to stalk her as much for new tatts. Weeeeeeee! Go check out her store!

———————————————————

Song of the day :

———————————————————

I’m sorry I haven’t been posting as many blogs as I want to…buuuuut, I’ve been editing pictures.

I’ve decided to start a tradition. Do a Winter-y picture every year.

This was last years…

Cute, right?

Now this is the one I did earlier this week.

Nice, eh?

I’ve got to say, if you take pictures in SL for a living, props to ya. My ADD was screaming at me while editing.

———————————————————

This is where I get to embarrass my friends and myself….because I can.

————————–

Me: im gonna haz some fun with your box tonight lol
Kystria: LMAOOO that sounds so wrong
Me: but it feels soooo good lol
Kystria: lol!!!

————————–

Sixs: im taking a break from sl lol
Me: oh yeah? gonna join a cult?
Sixs: yea, already did
Me: don’t drink the kool-aid
Sixs: *puts the cup down* oh crap
Me: goddammit sixs. now hurry up and put me in your will before you pass out and die
Sixs: *and to Val a lump of coal in a old gym sock* okay done
Me: *peeks over your shoulder and reads what you wrote* ill cherish that piece of coal forevers and evers.

————————–

Me: come to me lil hillbilly. ill teach you the yankee ways
Romy: so now i will take over the world. lol lmao

————————–

Me: im gonna go shower
Me: if i can get off fb
Ace: okay wash your cooter
Me: will do
Me: im still on fb
Ace: will you think of me when you wash it
Me: ill try not to lol
Ace: why
Ace: youre going to think of me when you do it because i told you to
Ace: so your mind will automatically think about me
Me: pffffft
Ace: sucks for psychology huh
Me: lol
Me: now i don’t wanna go take a shower
Ace: because youll think of me when you touch your pp
Me: ill feel like a whore if i think about you whilst washing my cooter
Ace: you are a whore
Me: not the point
*Later on*
Ace: did you think of me
Me: i did and i went ‘dammit’

————————–

Purple: I’ve been everywhere
Me: Catch anything?
Purple: Well, no lumps, bumps, cuts, or anything. So fingers crossed.

————————–

Pinkie: lololol
Pinkie: wtfff
Me: hahahahahaha
Pinkie: you know what you make me so mad im gunna stick pizza crust up my butt
Me: wellllllllll
Me: if im eating a piece of pizza….and i see someone take the last piece….
Pinkie: roflhaha

———————————————————

Hey you guys…

Bahahahah effin’ gets me EVERYTIME.

———————————————————

Alrighty, time for me to do my housewife duties. I’m not a wife and I don’t live in a house. And yet, still gotta do the dishes and clean. If only I won the lottery last night. Fuckshitballs.

Much love and dish soap,

Cowboy Angels

All Marketplace Items. Weeee!

Outfit :

[AvB]=Dangerous Girl = Tattoo Included : Marketplace

Cost : 99L

Shoes :

Blackburns Mesh High Tops Black Unisex : Marketplace

Cost : 29L

Hair :

Magika [01] Remember : Marketplace

Cost : 250L

Pose :

:: Focus Poses Horse Girl 2 :: : Marketplace

Cost : 199L

———————————————————

Song of the day :

———————————————————

[laV]ishcorner has a new facebook page! Check it out hurrrr.

This way you can like the page without having to add me as a friend. Find out when I make a post, new sale going on, or great group gifts. Doooooooo it nooooooow.

———————————————————

Guess what! Found my cough drops. Om nom nom nom. I loooooove cough drops. Probably because it gives me something to suck on throughout the day.

Time to go make chocolate chip pancakes. 😀 Want some?

Much love and pancakes,

Wanted

[e] Listen – Essentials Collection : In-world

Cost : 84L now 250L

————————–

T:D Indi Dress Candy : Marketplace

Cost : 1L now 100L

Blackburns Wrinkled Black Mesh Knee Boots with Zipper : Marketplace

Cost : 49L

———————————————————

Song of the day :

The Justin Bieber of country. Yay!

———————————————————

Guess what time it is!

Yep!

This is where I get to embarrass my friends…and myself.

Warning : I picked these convos last night while I was intoxicated.

————————–

Me: i think im gonna be here all by mah seeeeelllllf
Me: i don’t wanna be….alll by mahhh self
Me: anymore
Me: lol
Me: i kinda started singing
Romy: lmao
Romy: good god lol

————————–

Ace: kjhkaljshda;skdhfas;kdhfskdajhfkslajhvflaksjdfhlkjshdfcklasdjhvfcnldksbvuncjfkj
Me: no
Ace: that is my keyboard finger guitar solo
Me: no
Ace: oh hunni why you no laik
Me: cause…i don’t like vowels ;(
Ace: jdkfhgjkdfhkgjdfkjghdkjhsfjkghdsfjhkgdjhgjhdhjjhgdhgjshdfghjdhjfghjsdhjhjgkdhjfghjhjdfhgjdfhghjkdsf
Me: better
Ace: lol

————————–

Me: lol
Me: we should hang out more
Billy: im always somewhere in there lol if im ot runnin RL
Me: yeahhhhhh
Billy: or dying from a cold lately lol
Me: if you die of a cold, that’ll be the most pussyiest thing ever
Billy: ikr
Billy: be my luck haha
Me: dont be a pussy

————————–

Me: i wanna get my priesthood certificate so i can marry people
Kiki: You can marry me and my future ex husband
Me: oh okies
Me: nothing wrong at all about that sentence
Kiki: Lmao

————————–

Me: mmhmm
Me: im on skype
Me: hussling cause im a prostitute
Me: or do they hassle?
Charlotte: you’re gonna have a mouth full of pubes
Me: Om nom nom nom
Charlotte: be all up in your teeth
Me: like floss
Me: i just let that shit hang
Charlotte: Extra fiber
Me: which is needed in my diet

————————–

Me: you should get on skype and whisper dirty words to me
Me: or clean words.
Me: im not picky
Marc: saucepan

————————–

J Pop: i am about to furiously masturbate my penis

————————–

Me: i forsee, weirdness in my future
Me: OMG why won’t my bladder stop screaming at me
Me: like hey, bladder, calm down yo
Me: maybe if i chug the can while im peeing, it’d be like substituting
Me: yeah? yeah
Kiki: Lmao
Me: im gonna test it out
Kiki: Oh my gosh Val lmao you really are crazy as shit loooove.it

————————–

Me: i had a dream that i spraypainted my hair black
Romy: lmao
Romy: dunt do that
Romy: lol
Me: lol it was so weird
Me: and then i was taking care of a dog
Me: that fell into a lake
Me: and a tiger was coming after it
Romy: :/
Me: and i kicked it in its face
Romy: lol
Me: and was like ‘NO DOG FOR YOU’
Romy: were you on acid?
Me: not that i recall lol
Romy: o so youre just crazy. lol
Romy: cool
Romy: lmao

————————–

Me: Oct. 22nd.
Liq: ?
Me: its the next time i messaged ya!
Liq: what?
Liq: oh
Liq: right
Me: duh
Me: Oct 23rd
Liq: That’s going to get spammy
Me: lol

———————————————————

So last night I tried this…

I was so excited to try it because of this review…

“This stuff will wake you up and mess you up all at the same time. No more having to drink coffee after your night out, you’ll be alert, you just might not have the motor skills to drive home.”

Well! Here’s my review. After one can…I was feeling it. IT DID NOT MAKE ME MORE ENERGIZED. I was ready to pass out after the second can. Actually, I did pass out after the second can.

BUT

I just wanted to get drunk, it did its job. I was a happy drunk 😀 Don’t remember anything…except rain dancing. Can anyone explain that to me?

OHHHH! And I woke up with my blanket halfway across the room. I don’t know how it got there…but maybe this stuff really does fuck ya up.

———————————————————

Okies, time for me to go pack for the weekend. 😀 Weeeeee!

Don’t miss me too much.

Much love and hiccups,